Ocena ryzyka sercowo-naczyniowego u załogi lotniczej

Znalezione obrazy dla zapytania Ocena ryzyka sercowo-naczyniowegoOcena ryzyka sercowo-naczyniowego opartego na dowodach u załogi lotniczej stanowi poważne wyzwanie w środowisku lotniczym, ponieważ dane, które wspierają podejmowanie decyzji na niskim poziomie tolerowanego ryzyka w lotnictwie, są rzadko dostępne w opublikowanej literaturze. W rezultacie istnieją rozbieżności między zaleceniami władz lotniczych w różnych krajach, a nawet między organizacjami wydającymi licencje w poszczególnych krajach. Załoga lotnicza składa się z lekarzy medycyny lotniczej i kardiologów, którzy doradzają zarówno lotniczym, jak i cywilnym organizacjom lotniczym, w tym między innymi Federacji Lotnictwa USA ( FAA), brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA), Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) i amerykańską Narodową Administrację Przestrzeni Kosmicznej (NASA). Zalecenia tej grupy wynikają z 3-letniej grupy roboczej, która rozważała najlepsze kliniczne wytyczne w zakresie postępowania sercowo-naczyniowego w kontekście medycyny lotniczej i zasad ryzyka. Prace te były prowadzone niezależnie od istniejących krajowych i międzynarodowych organów regulacyjnych, zarówno wojskowych, jak i cywilnych, ale rozważały wszystkie dostępne polityki, próbując określić najlepsze oparte na dowodach praktyki w tej dziedzinie. Zalecenia przedstawione w tym dokumencie i związane z nimi manuskrypty oparte są na opinii ekspertów z grupy NATO. Ten zbiór prac został opracowany w celu opracowania bazy dowodów dla kardiologii lotnictwa wojskowego i dalszego aktualizowania odpowiednich poradnictwa kardiologicznego w lotnictwie cywilnym po spotkaniu kardiologii lotniczej European Cardiology Society w 1998 roku.